Τρίτη, 30 Αυγούστου 2016

Το Βιβλίο Που Ταξιδεύει Νο.2 (ενημερωτικό) - The Travelling Book No.2 (update)


Η Πόρτα της Μάγδας Σάμπο άφησε τα ράφια μου πριν περίπου 
έναν χρόνο και ξεκίνησε το ταξίδι της 
μέσα από το Πρώτο μου Κανάλι - την Ινώ.
Κάπου στην πορεία έχασα τα ίχνη της, όμως είχα εμπιστοσύνη 
στους αναγνώστες που θα συναντούσε.

Η Κλαυδία (ο Δεύτερος Σταθμός) ανέλαβε να επαναφέρει το ταξίδι του βιβλίου
σε τροχιά και να καταγράψει όλους τους Σταθμούς που συνάντησε.
Την ευχαριστώ που αποτύπωσε τα ίχνη του!
Και, τι έκπληξη... 
Η Πόρτα έφτασε ήδη τους 10 Σταθμούς!

Εδώ μπορείς να δεις το ταξίδι της μέχρι τώρα.
Εδώ η αφετηρία της.

Ακολουθούν μερικά από τα σχόλια που συγκέντρωσε μέχρι τώρα:



"Θαύμασιο βιβλίο, το πρώτο Ούγγρου συγγραφέα που διαβάζω!!! Ελπίζω σύντομα να δω και την ταινία. "  -Αντιγόνη

"Συναρπαστική γραφή , ένα απο τα ωραιότερα βιβλία που έχω διαβάσει τελευταία και έχω διαβάσει αρκετά...."  -Μαρία
"Τελικά την αγάπησα την ιδιόρυθμη ΄Εμερεντς !!! Υπέροχη αφήγηση, απολαυστική η ανάγνωση αυτού του μυθιστορήματος !!!" -Αλίκη
"Με ξάφνιασε ευχάριστα η ανάγνωση αυτού του βιβλίου, χαίρομαι πραγματικά που το διάβασα μιας  και είχα ήδη δεί την ταινία με την κόρη μου, η μεταφορά στην οθόνη είναι πραγματικά εξαιρετική!!!"  -Γεωργία

"Η πρώτη μου επαφή με την Ουγγρική λογοτεχνία μου άφησε τις καλλίτερες εντυπώσεις. Διάβασα την ΠΟΡΤΑ απνευστί, απολαμβάνοντας τη θαυμάσια γραφή της συγγραφέως .....ανυπομονώ να δω και την ταινία με την Ελεν Μίρεν στο ρόλο της ΄Εμερεντς. "  -Πόπη


The Door by Magda Szabo left my shelves about a year ago
and began its journey through my First Canal - Ino.
Somewhere on the way I lost its track, yet I had faith
in the readers it was going to meet.

Klavdia (its Second Station) undertook the task to bring the book
back on track and document all the Stations it had stopped at.
I thank her for marking its trail!
And, what a surprise...
The Door has already reached 10 Stations!

Here you can watch its journey so far.
Here is its starting point.

Following are some of the comments it collected so far:

"An excellent book, the first Hungarian writer I am reading!!! I hope to see the movie, too." -Antigone

"Exciting writing, one of the most beautiful books I have read recently and I have read quite a lot..."  - Maria

"Eventually, I came to love that peculiar Emerence!!! Wonderful narration, so enjoyable reading this novel!!!"  - Aliki

"Reading this book was a pleasant surprise, I am really glad to have read it, since I had already seen the film with my daughter. Its trasfer on screen was really excellent!!!"   -Georgia

"My first contact with Hungarian literature left me with the best of impressions. I read THE DOOR in one breath, enjoying the wonderful writing of the author... I can't wait to see the film with Helen Mirren as Emerence."  - Popi

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα Βασιλική. Η Πόρτα πέρασε από τα χέρια μου το Σεπτέμβριο (μου το έστειλε η αγαπημένη μου Κλαυδία) και τώρα το έχω δώσει σε φίλη μπλόγκερ, θα ξαναέρθει στα χέρια μου έπειτα και θα σε ενημερώσω ξανά που θα το στείλω!
    Υπέροχο βιβλίο, λάτρεψα την Έμερεντς και μίσησα ταυτόχρονα τη συγγραφέα :))
    Φιλιά
    Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή