Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2015

Στο όνομα των φίλων μου - In the name of my friends

Εκτός από τους βιβλιοφίλους μου που είναι αιώνιοι, υπάρχουν και οι πραγματικοί μου φίλοι, οι οποίοι είναι άνθρωποι που ίσως να μην γνωρίζω τόσο καλά, αλλά έτυχε(;) να βρεθούν στο δρόμο μου και να μου δώσουν το χέρι τους όταν είχα απόλυτη άγνοια τι θα σήμαινε αυτή τους η ενέργεια για την μετέπειτα ζωή μου. Όλοι μας έχουμε συναντήσει τέτοιους ανθρώπους στη ζωή και χρειάζεται να πάρουμε μια απόσταση από τα γεγονότα για να εκτιμήσουμε την συνεισφορά τους.

Οι άνθρωποι αυτοί, που μου έδωσαν το χέρι τους χωρίς αντάλλαγμα, είναι πάντα μαζί μου για να μου θυμίζουν ότι οι μεγάλες καρδιές μπορεί να είναι σπάνιες αλλά όχι σε έλλειψη. Είμαι χαρούμενη που έχω γνωρίσει μερικούς στη ζωή μου και θα τους είμαι για πάντα ευγνώμων για την παρουσία τους στα σταυροδρόμια της πορείας μου καθώς επίσης και για την συνεισφορά τους στο δύσκολο έργο της λήψης αποφάσεων.

Για την Τασία, τον Φράνσις, την Αφροδίτη,..., τον Άθω, τη Βίκυ (που σήμερα μου έστειλε αυτή την υπέροχη φωτογραφία από τις Βρυξέλλες και μου θύμισε μια άλλη ζωή πριν χρόνια), ... και κάποιους ακόμα που φυλάω μέσα μου.
Colours of fall
Apart from my book-friends who are eternal, there are also my actual friends, who are people that I might not know so well, but happened (?) to be found in my way and give me a hand when I was in total ignorance of what this action on their part would mean for my life later. We have all met such people in life and we need to take a distance from facts in order to appreciate their contribution.

These people, who have offered me their hand without any exchange, are always with me to remind me that great hearts may be few but not scarce. I am happy to have met a few in my life and I will always be grateful to them for their presence at the crossroads of my road, as well as their contribution in the hard task of decision-making.

For Tassia, Francis, Afrodite, ..., Athos, Vicky (who sent me this wonderful photo today from Brussels and reminded me of another life years ago), ... and some more who I keep deep inside.

Ό,τι δεν μπορούν να πουν τα λόγια, τα λέει η μουσική...
What the words can't express is said by music...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου